۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

كَل كَل!

بازهم با رئيسم به كَل كَل افتادم. وسط يه بحث گفت "آخه تو از كجا ميدوني اين منحني با اين ديتاها بهم ربط دارن"، منم گفتم "من ميدونم، اصلا من مطمئنم كه اينا بهم ربط دارن"!!!
حالا كار نداريم كه كي درست ميگفت (آخه نهايتش معلوم شد كه هيچ كدوممون درست نميگفتيم!) ولي ياد 2-3 ماه پيش افتادم كه همچين برخوردي كرده بودم و برا خودم يه جايي يادداشت كردم"هي فلاني، درسته رئيست انسانه، ولي موقعيت خودتو همواره يادت باشه"

فك ميكنم اين خصلتم رو خيلي از ايرانيا دارن، اينكه وسط يه بحث كه احتمالن هيچ كدوم از طرفين هم به اون احاطه كامل هم ندارن، همچين پرزور نظر ميديم و همديگه رو ميكوبيم،انگار كه عمري رو در اون مبحث علم آموختيم و ديگه چيزي از اون علم بر ما پوشيده نيست!!
پر واضحه كه كاملا غير منطقي و احمقانه اس!
بنظرتون يادم ميمونه كه دفعه ديگه اي اين كار رو تكرار نكنم؟!؟ آخه خودش مجبورم كرد نظر بدم تو موضوعي كه تسلطي نداشتم!!! آخه من چرا خر شدم و .....

پ.ن: منو تا حالا وارد مباحث كنترل كيفيت و مديريتي نكرده بودن كه الان دارن ميكنن!

۱ نظر:

عاطفه گفت...

سلام
فکر نمیکنم یادت بمونه تا یک جایی درست حسابی سرت به دیوار کوفونده نشه !

رو بحثهای کنترل کیفی بی تجربه و تخصص نظر نده چون در اکثر موارد چیزی دسته که اصلاً بنظر نمیرسه !

مثل بحث سه سیگما و شش سیگما .