۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

نامه اي به ر . ر.

سلام ر.
ببين،‌ميدونم حوصله اراجيف منو نداري (خود-له-كني اوليه بود) ولي خب،‌ديدم بهت نگم مديونتم!
اخيرا به يه نتيجه تلخي رسيدم، و هر چه هم ميگذره،‌برام مشهودتر و قطعي تر ميشه.
شدم مث اون موقع هاي تو (و طبيعتا الانت) در مورد رابطه با دختر. البته نه اينكه فك كني الگوبرداري كردم و اين برنامه ها،‌دست روزگار ناجوانمرد ما رو به اين سمت كشيد! اولش كه حاليم نبود دارم به چه سمتي ميرم، ولي  الانه ديگه تا خرخره شدم اون مدلي.
حالا اين مدل چيه؟
اين مدل،‌ مدل معروف توئه كه،‌تو هر كلاس و مكان بافرهنگي، سريع ميتوني با دخترا ارتباط برقرار كني.(نه مدل تو خيابون و پارك) راحت ميشي نقطه تكيه-گاه كلاس. لينك بين پسرا و خودشون و پسرا و دخترا و حتي دخترا و دخترا. حالا مشكلش چيه؟ مشكل اينجاس كه تو محور ميشي همه جا،‌چون يه-رو هستي،‌چون شفاف هستي،‌ چون قصد و مرضي نداري! يعني اخلاقن اصلا شبيه مدل هاي رايج تو ايران نيستي ديگه. دختر رو بخاطر ك...ش نمي بيني،‌پسر رو بخاطر پول و پله اش نمي بيني،‌صرفن عادت كردي همه رو به چشم انسان ببيني و متاسفانه ديگه نميتوني مث هم-وطنات بچشم ترتيب-دادن كسي رو ببيني! اگه هوس ترتيب دادن هم داشتي،‌ دوست داري دوطرفه و با رضايت و باشعور و با يه سابقه عاطفي باشه،‌ نه از راه رسيده ....
بهرحال،‌ چش-اتو درد نيارم با خوندن اين اراجيف،‌ نميگم احساس تنهايي ميكنم،‌برعكس با تنهايي-ام (البته فيزيكي نه منتالي) خيلي هم حال ميكنم ولي يه وقت هايي واقعن لازم داري با جنس مخالف باشي. دوس داري يكي از اون جنس دركت كنه و دركش كني، حال كنين و زندگي رو بعضي وقتا با هم تجربه كنين!‌ولي يه مشكل وجود داره،‌تو راست ميگي، تو زيادي رك و روراستي، ميشه گفت در حد يه احمق! اينقد كه ديگه دخترا بهت نزديك نميشن زياد، حتي اونايي هم كه حدس ميزني بايد متفكرتر و ذهني بازتري داشته باشن هم،‌در نهايت مي بيني جذب همون پسري ميشن كه كمتر فك ميكنه و بيشتر دورغ ميگه و بيشتر به تيپ-اش ميرسه!
جالبش اينجاس كه تو بخاطر صداقتت،‌ميشي مشاور و همه دردشونو بت ميگن،‌ ولي به خودت كسي نزديك نميشه از نظر عاطفي،‌چون اصلا ياد نگرفتن با كسي كه فقط بلده راست بگه نزديك شن، فقط چون مطمئنن خائن نيستي،‌همه چي رو بهت ميگن، حتي خصوصي ترين ها رو!
اصلا بخودم اجازه نميدم بگم؛،اينا اشتباه ميكنن،‌ولي عاجزم از برقراري يه رابطه نزديك! عاجز!
اينا رو بتو گفتم،‌ جون ميدونم درك ميكني،‌چون تجربه كردي،‌ خيلي جلوتر از من به اينا رسيدي.
دوستي دارم شهرام نام،‌ دوستش دارم چون روراسته باهام،‌ نماينده اين نسله،‌ به جرات ميتونم بگم اون موفق تر از من هست و خواهد بود در اين جامعه.‌ اگر حوصله و مجالي،‌مفصل در موردش خواهم نوشت. شايد خصوصي براي تو

ممنون كه چشم دادي به حرفام
تا بعد ها

۱ نظر:

ناشناس گفت...

manam kama bish in tajrobaro dashtamo alan kollllli hal kardam ba in neveshtat, cheqad khoobe adam yakio taqriban shabihe khodesh ba tajrobiyati nazdik be khodesh mibine. p.s. sharmande to uni .keyboard farsi nadaram.from missouri with love, A R T