۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

......

هميشه سعي كردم جلو خودم رو بگيرم و از هرگونه اعصابخُردي كه منجر به بالارفتن صدا ميشه، پرهيز كنم. طرف هرمدل كه صحبت ميكرد، مي گفتم اشكال نداره، من چرا بيام اعصابم رو خرُد كنم، اصلا بن چه خط خوابيد يا فلان ماده جواب نداد يا چرا علي ميخواد ترتيب زن محمود رو بده!
تا اينكه امروز طرف حساب ما تو كارخونه مشتري كه مثلا داشت كامپاند ما رو تست ميكرد، ميگم چرا برا تست بچه هاي مهندسي تون رو نبردي تو خط، با همون لحن طلبكارش ميگه"مهندس تو بما گفتي به مهندسي مون هم خبر بدم؟؟" اول اومدم مث هميشه تحمل كنم، ولي نشد و از دستم در رفت و يارو رو شستم گذاشتمش كنار. كه لاشي، وقتي خط تون ميخوابه كه ما همه مدلي بايد در خدمت باشيم، تو ايميلم هم كه نوشتم بحرانيه شرايط، مي بيني كور كه نيستي مهندسي تون هم تو سي سي يه.... خلاصه، بعدش كه گوشي رو گذاشتم، با خودم فك كردم كه آدميزاد همينجوري رنگ و روي يه سيستم رو به خودش ميگيره. اگه يه-رنگ نشي، قطعا بايد بخاطر رفتار متفاوتت فشار تحمل كني و دير يا زود هم مي بري. نبايد بگم، چون همينه كه هست، ولي "حالم بهم ميخوره از ....."
بله رامين جان، نبايد فك كنم اونور همه چي پرفكته و ديگه هيچ بشري غيرسيستمي عمل نميكنه، ولي همون كه گفتم، "ما بخت خويش آزموديم در اين دام بلا، كون لق اش برو جاهاي ديگه رو هم آزمايش كن!!!!!"
 
پ.ن: اين نوشته رو تموم نكرده بودم كه همون طرف ايميل زد كه
جناب آقای مهندس ح.
با سلام
با توجه به اینکه تست این کامپاند در شرایط عادی اسپک وروتین خط در دور درب 206 جواب نداد این مورد هم اکنون در اختیار تیم واحد محترم مهندسی قرار گرفته وبا تتمه کامپاند مذکور بوده در حال تست در این قطعه میباشد.

۱ نظر:

کویین گفت...

من چرا تا حالا وبلاگ شما رو نمی خوندم؟ خوندم خوشم اومد موفق باشید