۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

فيلتر شديم رفت!!! خدا بيامرزدمان!!!

اين امكان نداره!!!!!!!!!!!!! آخه مگه من چيكار كردم؟؟؟ آخه مگه چي نوشتم؟؟ آخه ...  خواهش ميكنم اجازه بدين از خودم دفاع كنم!! اي بميرين همه تون از دم! اي جز جگر بگيرين! اي جيره خوارهاي بدبخت!
تازه صبح ديدم وبلاگ مهاجرت به آمريكا فيلتر شده و براش كامنت گذاشتم، خبر نداشتم اين بلاي آسماني (كه عجالتن ايندفعه از ناحيه افسران نرم اينترنتي و از روي همين كره خاكي تقديم شده) بر سر خودم هم نازل شده و خبر ندارم. اي بميرين ....
يعني اينقد شعور ندارين كه بفهمين حالا اومدين و دهن منو چسب زدين و اصلا خفه ام كردين، با تفكر من و امثال من كه حتم بدونين زاينده است و در حال گسترش، چيكار ميكنين؟؟؟ ها؟؟؟

۲ نظر:

حامد گفت...

تنها وبلاگ شما فیلتر نشده و این فیلترینگ به خاطر مطالبی که نوشتین هم نیست بلکه یک فیلترینگ دسته جمعیه!! تمام وبلاگ هایی که روی وردپرس و بلاگر ایجاد شدند با هر نوع مطالبی فیلتر شدند!

امیر گفت...

فک کنم تبر رو زده به ریشه و کل دامین بلاگر رو تلپ کرده حاج اغا