۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

سلام بر عضله پروران محترم!

چند روزه كه دير ميگذره و آخر وقت مي مونم كه چيكار كنم. اول كه بخش كاري عوض شد، روابط و ضوابط و دستورالعمل ها و دستورالكردن هاي جديد اونقد زياد بودن كه ابدا متوجه گذران وقت نمي شدم ولي الان تا حدود زيادي به كار تسلط پيدا كردم. اولترا رو هم كه 2 هفته اس كار نميكنه و وبلاگ هاي باحالي كه از خوندنشون لذت ميبردم رو ديگه نميتونم بخونم، لامصبا گودر رو هم از كار انداختن!
ديشب برا اولين بار در طول حيات 26ساله رفتم جيم، و بعد از درد گرفتن عضلات نحيفم به منزل رجعت نمودم! تو باشگاه، تا نيم ساعت نخوديشون بودم، كه بعد يكي دو نفر ديگه تو مايه هاي خودم اومدن و بعد از اون من شروع كردم به نگاه كردن به اينا كه يكم روحيه از دست-رفتم برگرده! باشد كه ما نيز از شدت حجم عضلات نتوانيم از هر دري بگذريم!!
زياده عرضي نيس، فقط ميخواستم مثل اون جريان استارت زبان آموزي، استارت جريان عضله پروري خودم رو هم ثبت كنم.

۱ نظر:

عاطفه گفت...

الان از در رد نشدن خوبه دیگه ؟